Продавець NET.COM.UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
16 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (99) 505-21-12
+380 (67) 624-14-00
+380 (44) 578-04-44
Крамниця мережевого обладнання
Кошик

ДО КОЖНОГО АВТО СВІЙ ПІДХІД: ЯК ОПТИМІЗУВАТИ РОБОТУ БУДЬ-ЯКОГО АВТОПАРКУ

ДО КОЖНОГО АВТО СВІЙ ПІДХІД: ЯК ОПТИМІЗУВАТИ РОБОТУ БУДЬ-ЯКОГО АВТОПАРКУ

Система управління таксопарком для контролю водіїв

Партнер Wialon, Геосервіс, розробив повноцінну систему управління таксопарком TaxiLogic, яка допомагає визначити небезпечне водіння, знизити ймовірність аварій і викрадень, автоматизувати незручне і несвоєчасне діловодство.

У рішенні використовується система GPS-моніторингу Wialon з телематичною бекенд платформою flespi. Рішення також інтегровано з найбільшими агрегаторами таксі, базою даних дорожньої поліції та програмним забезпеченням для віддаленого медичного огляду.

Direct Money - одна з компаній, що впровадили цю систему моніторингу. В автопарку компанії близько 250 автомобілів, які здаються в оренду таксистам. TaxiLogic допоміг Direct Money цифровізувати всі операції і забезпечити повний контроль над зданими в оренду автомобілями. Компанія також збільшила прибуток, скоротивши витрати на персонал і кількість помилок водіїв. Крім цього знизилися ризики отримання штрафів і супутніх фінансових втрат за рахунок повного дотримання нормативних вимог.

Система моніторингу електроскутерів у Нідерландах

Scootpallet - це найбільша компанія з прокату електроскутерів у країнах Бенілюксу. Партнер Wialon, HubLogiQ, розробив для Scootpallet систему GPS-моніторингу скутерів, яка забезпечує повний контроль над усіма процесами.

Дані з електроскутерів відправляють на платформу Wialon, де Scootpallet регулярно перевіряє кількість скутерів у різних локаціях і стан їхніх батарей. Фари скутера також можна вимикати дистанційно, щоб зменшити витрату заряду батареї.

Моніторинг стану батареї та доступності кожного скутера економить компанії гроші і таким чином допомагає збільшувати прибуток. Scootpallet максимально розтягує термін служби батарей електроскутерів та економить людино-години, оскільки більше не потрібно відправляти своїх працівників для перевірки рівня заряду. Співпраця з HubLogiQ і підвищення ефективності роботи дозволили Scootpallet значно зрости. 

Контроль рефрижераторних перевезень: оптимізація доставки останньої милі для Amazon і Carrefour

Transcorp International - провідний постачальник IoT-рішень для рефрижераторних перевезень в ОАЕ - здійснює 15 000 доставок на день по всьому регіону за допомогою 252 транспортних засобів. Компанія прагнула впорядкувати робочі процеси та візуалізувати їхнє щоденне виконання. Для цього Transcorp звернулися до MaliaTec, провідного постачальника корпоративних рішень.

Компанія MaliaTec використовувала практично весь функціонал Wialon для збору та відображення даних з пристроїв, включно з функціями управління техобслуговуванням, логістикою, відеоспостереженням і багато іншого.

Завдяки надійному ланцюжку рефрижераторних перевезень і впровадженому IoT-рішенню, Transcorp домоглися середнього коефіцієнта успішних доставок 98,2%, а також скоротили пробіг на 6,2% на місяць і час доставки на 4%.

Цей кейс став переможцем конкурсу IoT project of the year в категорії "Рефрижераторні перевезення".

Система управління службовим транспортом для швейної компанії в Шрі-Ланці

Brandix Apparel - найбільший експортер одягу в Шрі-Ланці. Для перевезення близько 20 000 співробітників з 23 підрозділів компанія використовує понад 1000 автомобілів. Щоб оптимізувати корпоративні перевезення, партнер Wialon, KLOUDIP, запропонував Brandix Apparel рішення для моніторингу службового транспорту. У 2022 році це рішення було удостоєно нагороди конкурсу IoT project of the year в номінації "Громадський транспорт".

Система для управління службовим транспортом складається з платформи GOFER, розробленої на базі flespi, а також трекерів, встановлених на всіх транспортних засобах. Ця комбінація відкриває цілу низку нових можливостей для бронювання, оплати, контролю бюджету та забезпечення прозорості операцій для чотирьох груп користувачів: пасажирів, менеджерів, диспетчерів і водіїв.

Завдяки впровадженню цієї системи компанія економить 12500 доларів на місяць, відмовляючись від непотрібних поїздок, скорочуючи випадки нецільового використання транспортних засобів і точно розраховуючи відстані за маршрутом. Крім того, тепер замовник застрахований від людських помилок, оскільки система виключає ручні розрахунки під час оплати послуг водіїв.

Автоматизація системи управління громадським транспортом у Таджикистані

Smart City - це державний орган виконавчої влади, що забезпечує впровадження електронних послуг у столиці Таджикистану Душанбе. Smart City була потрібна прозора система управління громадським транспортом для 350 транспортних засобів. Для реалізації проєкту як постачальника телематичних послуг було обрано компанію Sarfaroz.

Sarfaroz запропонувала трикомпонентне рішення для управління автопарком:

Wialon для моніторингу автобусів і контролю витрат палива;
Рішення для контролю громадського транспорту, яке дає змогу складати розклади, відстежувати місцезнаходження транспорту і виявляти відхилення від маршруту;
Додаток для моніторингу співробітників на виїзді.
За допомогою цієї системи Smart City забезпечила пасажирів безпечним громадським транспортом, скоротила витрати на утримання автопарку та оптимізувала витрати палива.

Електронна система моніторингу вантажів для митниці Азербайджану

Державний митний комітет Азербайджану потребував ефективної системи моніторингу вантажних автомобілів для поліпшення якості послуг і запобігання порушенням. Замовнику необхідно було відстежувати власний службовий і транзитний транспорт, а також автомобілі з вантажем, що в'їжджають в країну і прямують на митницю. Рішення для моніторингу ТЗ розробив партнер Wialon A+A Security.

Основними компонентами рішення стали електронні замки, GPS-трекери, платформа Wialon і застосунок для моніторингу, розроблений A+A Security. Коли фура з товаром прибуває в країну, співробітник митниці вводить необхідні дані про транспортний засіб і вантаж в ERP-систему та обирає ідентифікатор GPS-замка. Потім обраний замок автоматично активується в застосунку для моніторингу.

Впроваджене рішення скорочує можливості для контрабанди і працює без затримок навіть при збільшеному транспортному потоці через кордон.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner